| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			На Accent CRDI на ТНВД стоит Регулятор давления (подачи) топлива ТНВД. 
		
		
		
		
Bosch 0928400652. Кто знает как его проверить? Я снял, подаешь на него питание он клацает (шток внутри ходит нормально). Если подуть во входное отверстие, то воздух с большим трудом, но все же выходит из боковых отверстий. Пробовал продуть сжатым воздухом, из боковых отверстий распыляется солярка (остатки внутри клапана). ![]() Вопрос, является ли это неисправностью?  | 
|
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось ОлегВ; 10.09.2017 в 17:11.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			тоже зняв, якщо підключити 12В акумулятора то не продувається, шток не втягується а виштохуєть. 
		
		
		
		
розбирав бо на компютері сказали треба провірити регулятор тиску, машина довго не заводиться як трохи постоїть, а на холодно без пшик ефіру взагалі. бо компютер видав що насос дає лиш 6кг тиску соляри паливний фільтр та трубки провірив все продувається чисте підкажіть це тільки проблема паливного насоса, і чи є смисл його розбирати, і чи є в ньому сіточка , як до неї добратись  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  Medved (18.06.2019)  | 
		
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			тоже зняв, якщо підключити 12В акумулятора то не продувається, шток не втягується а виштохуєть. 
		
		
		
		
розбирав бо на компютері сказали треба провірити регулятор тиску, машина довго не заводиться як трохи постоїть, а на холодно без пшик ефіру взагалі. бо компютер видав що насос дає лиш 6кг тиску соляри паливний фільтр та трубки провірив все продувається чисте підкажіть це тільки проблема паливного насоса, і чи є смисл його розбирати, і чи є в ньому сіточка , як до неї добратись  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  Medved (18.06.2019)  | 
		
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			на топливному насосі стоїть клапан який нормально відкритий, 
		
		
		
		
при накачуванні солярки насосом до потрібного тиску він спрацьовує на закриття. на паливній рампі з правого боку стоїть датчик тиску палипа нам треба 18 кг з лівого боку в паливній рампі регулятор тиску який тіпа клапан нормально закритий при збільшенні тиску вище потрібного він відкривається і стравлює паливо в обратку в бак при заміні регулятора машина почала заводитись як нова ааа доо того намучився почальсь з ранкової підкачки палива та мученіями стартера потім з ранкавої дозарядки акумулятора та підкачи палива , перевірки паливопроводів , пал. насоса , пошуки дизелістів , заміна свіч накалу лиш одна робила, заміна пал. фільтра пал...  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Андрі добрый день! подскажите пожалуйста какой датчик меняли? у меня проблема долго утром надо стартером крутить чтобы завелась. А на горячую вроде не плохо
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Я так понял то что стоит на ТНВД?
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
		
  | 
	
		 |