| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Панове, як у нас працюють гальма, там є якийсь підсилювач? Тому що при вимкненому двигуні потрібно добряче затискати педаль аби втриматись на місці. 
		
		
		
		
І по ручнику - скільки у кого позицій, і як вони тримають? Чи нормально, що на на невеликому куті (нахил між дорогою для авто та тротуаром) потрібно затягувати його до упору?  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			У мануалі на сторінці 7-36 написано: "Проверка стояночного тормоза..... Ход поршня - 7 щелчков при приложении силы в 20 кг (44 фунта-силы, 196 Н)." 
		
		
		
		
Але я собі трошки підтягнув більше, шоб раніше хватав.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			На дизельных двигателях есть вакуумный насос для создания разрежения. Используется для усилителя тормозов, управления турбиной и т.д. Разрежения во впускном коллекторе при работе двигателя нет.
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
		
  | 
	
		 |