| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Вчора перевіряв рівень оливи (вдруге), після траси, через 10хв, через 1 год, і через 8-9 год. Рівень був вище точки F десь на 1см (перші 2 заміри), на холодну десь на 5мм. Не знаю, чому я не побачив перевищення при попередній перевірці, може не так дивився.  
		
		
		
		
  Поверхня була досить рівна. ТО-0 ще не було, тобто має бути заводська заливка, на сьогодні пробіг вже 1.6К, думаю що робити - чи можна так доїздити до ТО? При огляді підкапотного простору згори оливи на зовні не бачив - тобто ніби не вилазить (хоча, може вона й не повинна вилазити при перевищенні рівня).Ще читав, що олива на дизелі має ставати чорною, а у мене це помітно лише на кінчику щупа - там де її більше, а тонкий шар вище виглядає досить прозорим.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			WildCat, візьми шприц (чим більше, тим краще) та шлангочку відповідного діаметру (від системи медичної) і через отвір для щупа відсмокчи. Вище максимуму - не є добре, особливо для турбо.
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |||||||||||||||||||
| 
	
		
		
			
			 
			
			romadone, а нема якихось готових пристосувань для цього, або, принаймні готових комплектів? Бо не хочеться підбирати шприц потрібного діаметру, трубку. 
		
		
		
		
До речі, ось знайшов такі дані (для Elantra): 
 Думаю за ними приблизно вирахувати, скільки оливи відбирати.  | 
||||||||||||||||||||
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось WildCat; 22.05.2011 в 20:16.  | 
||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |||||||||||||||||||
| 
	
		
		
			
			 
			
			Під'їхав на СТО, дивились з менеджером, через кілька хвилин (в межах 5) рівень нижче максимального, через 10 - вище дірки біля літери F, але десь на рівні самої літери, іноді трохи вище (як виймеш - раз так, раз інакше). Він сказав, що це нормально. 
		
		
		
		
Намалював картину: ![]() Зелена риска - замір замір в районі 5 хв, синя/червона - 10-15 хв, через 2-3 хв - нижче зеленої. Чесно кажучи, він мене не переконав - адже отвори у щупі не просто так. Чи таки дивитися по літерах? До речі, з мануалу на Ceed: 
 При старті перші 10-15 сек йде білий димок з вихлопної - хоча, може це й нормально.  
		 | 
||||||||||||||||||||
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось WildCat; 28.05.2011 в 10:54.  | 
||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			По отверстиям смотреть надо. Так что менеджер навалил чтобы не заниматься этим. Такой уровень на новой машине или после ТО? Любят они на ТО перелить. 
		
		
		
		
Хотя если после 5-ти минут на F-отверстии, то можешь не переживать. У себя не замечал, что бы со временем так сильно увеличивается уровень.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |||||||||||||||||||||||
| 
	
		
		
			
			 
			
			До ТО-0. "Менеджер" такий і був - аби по-швидше втекти і нічого не робити. Ну і чорт з ним - значить на НК я на ТО-0 не поїду, а значить і грошей моїх він не отримає. 
		
		
		
		
Рівень знаходиться на отворі F десь через 5±1 хв. Цікаво почути про білий димок на старті від інших трактористів. 
 У мене за 10 хв після вимкнення рівень повністю стабілізується.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			живу я с этой мыслью целый год и вот наконец тема поднята. 
		
		
		
		
Начну рассказывать по порядку. Уровень масла лично на моём тракторе стабилизируется примерно через 20 мин. после того как заглушишь. В наш с Вами 1.6 црди ну никак не влазит 5.3 литра масла как сказано в мануале. Я сколько пробовал, заливаешь ровно 5 л, и получается что масло выше точки максимума на 2-3 миллиметра... За весь пробег эксплуатации моторного масла (я меняю через 5 тыс.) уровень масла так ни разу и не упал. По поводу белого дымка из выхлопной. У меня лично этот самый дымок заметен только на очень холодную машину(например за ночь машина остывает полностью) но дымит не всегда всё зависит о солярки, вобщем если заливать ДТ как написано в мануале ЕН590 (Формула Блю, В повер дизель, мустанг и т.д. и т.п. ) то дым заметен...ещё в чём парадокс вот ездил я например на ФормулаБлю откатал на нём полный бак и заправил полный бак Мустанга то первые 5-6 дней машина вроде потдымливает а потом перестает... кто знает может привыкает. Я вот последний раз заправился обыкновенным ДТ на шеле(не V-power) так машину не узнать, мотор шепчет, из выхлопной дыма и впомине нет, но проблема в том что этот украинский ДТ не EN590 и серы в нём аж 20 раз больше чем положено для ЕВРО-4....вот теперь и думаю что всё же лучше????  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| Рівень масла між замінами | Levis | Двигатель и питание | 14 | 14.09.2009 17:32 | 
		
  | 
	
		 |