hyundai club
CARtaUA - сервис поиска АЗС, СТО, шиномонтажа, автомоек на карте Украины

Вернуться   Хюндай - Украинский автоклуб HYUNDAI > Модельный ряд > Hyundai Santa Fe

 
 
Опции темы
Старый 14.07.2020, 14:39   #1
Андрей В
Пользователь
 
Аватар для Андрей В
 
Регистрация: 29.01.2019
Адрес: Одесса
Сообщений: 16
Авто: Санта фе NEW 2.2CRDI 4WD МКПП. 2009
Дополнительная информация
По умолчанию Удаление сажевого фильтра и катализатора

Подскажите может кто сталкивался с такой ситуацией. Удалил сажевий фильтр и катализатор, заглушил ЕГР и появился неприятного запаха серо синий дым. До этого авто не дымел не дергался все было нормально.
Кто знает куда смотреть что крутить. Завтра еду на обнову прошивки для програмного отключения этих деталей.За совет заранее БЛАГОДАРЕН.
Андрей В вне форума  
   
Доброжелатель
 
Скажи форуму спасибо :))
Старый 14.07.2020, 17:13   #2
КОЛЕСИК
Член клуба
 
Аватар для КОЛЕСИК
 
Регистрация: 26.12.2008
Адрес: Кропивницький
Сообщений: 320
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi 4WD 2011 р в.
Дополнительная информация
По умолчанию

Я не знаю що тобі сказати, я взагалі не знаю хто ти, і що ти тут робиш можливо тому що я не екстрасенс і не можу бачити яке в тебе авто який двигун якого року машина і який пробіг ! Невже так важко заповнити профіль? Щоб дати більш менш пристойну відповідь, або пораду нам потрібні хоча б якісь данні а так; "в мене дим допоможіть"
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте......
КОЛЕСИК вне форума  
Cказали cпасибо:
Андрей В (14.07.2020)
Старый 14.07.2020, 20:43   #3
Андрей В
Пользователь
 
Аватар для Андрей В
 
Регистрация: 29.01.2019
Адрес: Одесса
Сообщений: 16
Авто: Санта фе NEW 2.2CRDI 4WD МКПП. 2009
Дополнительная информация
По умолчанию

Санта фе NEW 2009,2,2 CRDI, 4WD,МКПП.
Андрей В вне форума  
Cказали cпасибо:
КОЛЕСИК (15.07.2020)
Старый 15.07.2020, 14:12   #4
КОЛЕСИК
Член клуба
 
Аватар для КОЛЕСИК
 
Регистрация: 26.12.2008
Адрес: Кропивницький
Сообщений: 320
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi 4WD 2011 р в.
Дополнительная информация
По умолчанию

О! це вже щось! Судячи з всього в тебе 2,2 дизель 150 кс хоча в 2009 р в зустрічаються і 197 кс але дуже рідко! то що тобі сказати синьо сірий дим може вказувати як на зношеність поршневої групи так і на потрапляння масла в вихлоп після турбіни зазвичай як в першому випадку так і в другому після прогріву дим або геть зникає або його стає набагато менше , Запах вихлопу це потрапляння незгорівшого палива в вихлоп і масла через кільця турбіни. 2009 рік машині 11 років я б все ж спершу перевірив компресію і зробив діагностику турбіні також потрібно перевірити роботу форсунок також потрібно перевірити свічки "накалу" як що вони не працюють то в осінньо- зимовий період до прогріву двигун буде працювати нерівно (свічки не тільки прогрівають камеру перед пуском двигуна свічки також супроводжують роботу двигуна ще якийсь час до повного прогріву тому вони мають бути справними!) Після перевірки всього "заліза" і "механіки" можна лізти до мізків . Як що відглушили ЕГР і вибили кат то потрібно програмно налаштувати роботу двигуна але тільки після ревізії всього "заліза" я б зробив саме так .
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте......
КОЛЕСИК вне форума  
Старый 15.07.2020, 15:27   #5
Андрей В
Пользователь
 
Аватар для Андрей В
 
Регистрация: 29.01.2019
Адрес: Одесса
Сообщений: 16
Авто: Санта фе NEW 2.2CRDI 4WD МКПП. 2009
Дополнительная информация
По умолчанию

Добрый день. Проверил практически всё комп.диагностика(форсунки, наддув, давление топлива в рейке), свечи накала, все нормально. Сегодня отвез машину на прошивку блока управления. Может поможет. И на выходных почищу полностью впуск. Посмотрим что получиться. ПО результатам напишу.
Андрей В вне форума  
Cказали cпасибо:
КОЛЕСИК (15.07.2020)
Старый 15.07.2020, 17:29   #6
КОЛЕСИК
Член клуба
 
Аватар для КОЛЕСИК
 
Регистрация: 26.12.2008
Адрес: Кропивницький
Сообщений: 320
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi 4WD 2011 р в.
Дополнительная информация
По умолчанию

Стосовно ЕГР то тут як то кажуть питання релігії я і на туксоні (двигун майже такий як в тебе тільки дефорсований і турбінка простенька ) глушив ЕГР потім відкривав знову і на санті теж пробував глушити ,в результаті окрім "джекі-чана" ніяких позитивних змін тож поставив все на свої місця зняв повністю колектор впуску і дросельну заслонку, все вимив вичистив як у пса яйці і поставив все на місце, А і ще, розхід що на туксоні що на санті із заглушеним ЕГР підіймався від 0,5 л до 1,0 л так що, май на увазі. Удачі і хай все запрацює як треба!
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте......
КОЛЕСИК вне форума  
Старый 16.07.2020, 11:30   #7
Андрей В
Пользователь
 
Аватар для Андрей В
 
Регистрация: 29.01.2019
Адрес: Одесса
Сообщений: 16
Авто: Санта фе NEW 2.2CRDI 4WD МКПП. 2009
Дополнительная информация
По умолчанию

Вчера забрал авто с прошивки все работает просто супер.Дымить вообще перестала, запаха выхлопа нет, чек не горит.проехал пока не много около 20 км. на педаль сильно не жал но чувствуется едет по другому мощнее.Делал в Одессе КИА центр. кому интересно дам номер телефона програмиста.
Андрей В вне форума  
Cказали cпасибо:
КОЛЕСИК (16.07.2020)
 


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.




Текущее время: 11:19. Часовой пояс GMT +3.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc. Перевод: zCarot