| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Таке питання - чи можна їздити на нашому авто по класичній сільській дорозі (колія, посередині невеликий підйом з високими бур'янами/травою)? 
		
		
		
		
З одного боку "загальна ерудиція" підказує що трава нічим не зашкодить, а з іншого - коли їдеш, то звук такий ніби шкребеш дном не по траві а по камінню і стає не по собі.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Акцент точно пролітає - недавно перевіряв. Але лакокрас бамперу, а особливо лак страждає. На слідуючий день біля супермаркету якийсь малий з мамкою підійшов і тикає пальцем біля правої фари. Мені теж стало цікаво - глянув - на на бампері під фарою сидить стрекоза і доволі таки не мала. Потім відійшовши далі від машини помітив жухи трави під губою переднього бамперу 
		
		
		
		
  Отакі от поїздки  Проїхавшись до іншого магазину і вийшовши помітив, що стрекоза досі на місті із упевненим поглядом  Я до неї - а вона вже суха.  Отаке от мочиво вийшло.
		 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Якщо стоїть металевий захист двигуна - то ризик завдати значних пошкоджень мінімальний. У мене бувало, що наїзжав бампером на високу бровку - так машина аж підіймалась. Коли сидів за кермом то подумав, що бампер відірвало. А насправді, коли вийшов і подивився - то окрім слідів від побілки бардюру та декількох подряпин на нижній частині бамперу не було. Але все ж таки не слід зловживати упругістю підвіски бамперу та самого бамперу, краще зазделегідь прораховувати траєкторію проїздів по грунтових дорогах: я помічав, що навіть при навності колії завжди буде варіант проїхати її так, щоб уникнути прямого "клюву" носом авта. Щасти  
		 | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Там де можна в'їхати бампером у перешкоду я не їжджу. Я трохи про інше - про високу траву/бур'яни - дуже вже сильно вона шкребе по дну (чи по чому вона там може шкребти). Захист двигуна присутній.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Основний удар на себе бере передок: він схиляє траву у бік, пролежний рухові авта - от і вона шкребе у ті моменти, коли десь на днищі є впадини і вона починає вирівнюватись, а потім знову зменшення кліренсу - і отримуємо шкрябот. Я так бачу, що тіко я надаю відповіді - а де ж власники І-30? ![]() Да, до речі( за Акцента точно скажу) днище оброблено якоюсь гумоподібною речовиною, здерти яку я зміг тільки при вїзді на естакаду об внутрішній швелер(естакада на розрахована була під кліренс Акцента, Жиги та Лади без проблем проходять). Товщина доволі така суттєва і здерти/стерти її травою точно не можливо. Під днищем проходять паливні та гальмівні магістралі у вигляді металевих трубок, які при переході до місція важеля/балки продовжуються вже гумовими не армованими шлангами. Кріпляться ці магістралі уздовж всього днища на пластикових защіпках у вигляді гребінця. Мабудь вони і будуть слабким місцем. До речі сам декілька разів заправляв магістралі на місце. Вирвати їх по всіх довжині - ймовірність мала, скоріш за все це можна отримати лише пошкодився підряд декілька кріплень.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			ездийте, не бойтесь. никаких трубок у нас там нет, точнее они есть, но полностью закрыты пластиковым коробом. травой Вы там никакой вред не причените
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| Кліренс | ЗакалённыйЖигулями | Ходовая и трансмиссия | 78 | 22.06.2021 08:35 | 
| Збільшити кліренс | Simple_point | Ходовая и трансмиссия | 12 | 04.12.2016 10:04 | 
		
  | 
	
		 |