|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
![]() |
|
|
Опции темы |
![]() |
#1 |
![]()
Йде весна, а з нею - мокрі дороги з вибоїнами. Світла на дорозі буде як завжди не вистачати, але тепер - особливо гостро...
ПРОПОНУЮ: Власникам Tucson - замінити штатні ПТФ на лінзовані модулі ближнього світла Hella 90мм. Схема вже давно відкатана до дрібниць Що треба - написано тут - http://www.tucson-club.ru/forum/showthread.php?t=29131 В українських реаліях потрібно 2 шт D-90mm фара Hella ближний свет 1BL 008 193-007 по 48 євро кожна 2 шт Чехол к D-90mm 1 шт 9GH 152 654-007 по 1,9 євро кожен Тобто - 100 євро за 2 модулі і 2 заглушки а також 2 шт перехідник-адаптер авторства ChAO Такі перехідники може зробити сусід Taras_J 2 шт - 20 доларів Тобто 100євро і 20 доларів за матеріали В мене лінзовані модулі вже є. адаптери пробував замовляти в місцевого кулібіна-надомника - якість не задовільнила :( Тепер буду замовляти в Taras_J Однак виявилося, що як мінімум двоє львівян крім мене будуть ставити ці модулі http://hyundai-club.com.ua/showpost....&postcount=256 А є ще й інші міста в Україні ![]() Тому й подумав - чи не обєднати нам зусилля в закупці/доставці/установці? Що скажете? |
|
![]() |
![]() |
![]() Скажи форуму спасибо :))
|
|
![]() |
#2 |
![]()
Ксенон будете ставить в ПТФ или галоген оставите?
|
|
__________________
Единственное преимущество дизельного двигателя ... он потребляет мало бензина ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||||||||||||||||||||
![]()
Особисто я збираюся залишити галоген Н7 1) не буде ЖОДНИХ проблем з ДАІ, поїздками за кордон 2) відгуки багатьох встановивших модулі підтверджують добру якість світла і на галогені 3) ксенон - дає більше світла, але немає коректора ПТФ - буде ДУЖЕ сліпити при завантаженні авто, форма шторки - під галоген ("галка" а не "сходинка") - буде сліпити в поворотах зустрічних 4) в мене й так стоїть ксенон в Головній оптиці - "китайські білінзи" http://hyundai-club.com.ua/showpost....&postcount=248 5) на ксенон перейти - ніколи не пізно ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
__________________
Подскажу где живёт дядя Гугель.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Не вижу смысла менять штатные на просто линзу...другое дело на линзу под ксенон...
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||||||||||||||||||||
![]()
1) тобто шановний, ти заперечуєш потребу такого масового пристрою як коректор фар головного світла і встановленого на ВСІХ автомобілях з заводським ксеноном автокоректора фар головного світла? 2) те що ти не користуєшся коректором, ще не означає, що він непотрібен (ІМХО звичайно) але тема не про встановлення ксенону в галогенові модулі (пояснюю як топікстартер ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||||||||||||||||||||
![]()
В принципі, в певному сенсі я з тобою згідний на 100%. Це коли мова йде про отримання найкращого освітлення дороги - тут Лінзовані модулі під D2 будуть поза конкуренцією... Але якщо враховувати 1) ціну питання 2) проблеми, про які я писав - при встановленні ксенону на місце ПТФ то я не ставитиму собі нічого окрім галогенових модулів ближнього під Н7. Все - ІМХО ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||||||||||||||||||||
![]()
Кстати ,не знаю как наши,обновленные мелкоузловики.А росияне жалуются,что у них,в новых Тушках корректор отсутствует.Прикинь ,каково им:отвертка,ворота(или забор),фанарик..."Иногда они возвращаются" ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Сам думаю о таком же варианте, т.к. цена вопроса "правильного" ксенона в ПТФ очень кусается (имею ввиду HELLA с D2 разъемом). Хотелось бы потом почитать Ваш отзыв о том как светит Хелла галоген по сравнению со штатным! ![]()
Hyundai ударился в тотальную экономию в период кризиса, что следующее? Брызговики как опция? ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
__________________
Единственное преимущество дизельного двигателя ... он потребляет мало бензина ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Все вірно, але ти підкреслив лише недолік відсутності коректора ГАЛОГЕНОВИХ фар. Коли ж поставити ксенон - тоді коректор необхідний (ІМХО) Що ж до російських комплектацій - це в них постійно. Я колись цікавився світлом СантаФе Класік (або "старої") - ніби не останній по ціні автомобіль, але саме російський дилер-імпортер викреслив в них опцію "коректор фар". Хлопці дозамовляли комплектуючі та довстановлювали коректори самі. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Метки |
hella 90, tucson, птф |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Заміна прокладки ГБЦ | Olewko | Двигатель и питание | 0 | 14.03.2014 11:09 |
Установка Hella Micro DE в штатные ПТФ | nsuprun | Тюнинг | 34 | 04.05.2013 06:43 |
[Продам] Противотуманные фары 90мм Hella | mishelin4 | Продам | 0 | 17.02.2012 12:32 |
Закрилася машина, а разом з нею і ключі | Vovochka | Электроника | 28 | 04.11.2011 18:57 |
Заміна вижимного | Тарас 1.6 | Двигатель и питание | 0 | 24.03.2011 16:16 |
|
|