|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
04.09.2022, 20:40 | #1 |
Еволюція паливних фільтрів для дизеля D4HB
Маю Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi 2012р.в. з двигуном D4HB Каталожний оригінальний фільтр 31922-2B900 абож Mahle/Knecht KC 101/1 Але після 2012р. Santa Fe вийшла оновлена версія і там вже поставили покращений фільтр 31922-2W000(Mahle/Knecht KC 504) під Євро-5 ну і що саме цікаве\корисне то цей покращений зразок сумісний з нашим старичком Якщо коротко то сам фільтрувальний елемент кращої якості + добавили додаткову сіточку яка не дасть проходу для води. Такого в старому фільтрі нема. Мінуси: новий коштує дорожче, а від Mahle так і взагалі космос. Плюси: відмінна якість та додатковий захист. Зараз тільки такий і ставлю собі вже не один раз. Якось трохи пізніше на просторах інтернету знайшов інфу про 31922-A9000(Mahle/Knecht KC 503D) виявляється він теж підходить для нашого авто і само собою він є ще більш трохи покращеним варіантом. Зроблений для Євро-6 31922-A9000 - ціна вигідно відрізняється від 31922-2W000 як не дивно це. Корисна і цікава інфа є на цьому відео, рекомендую: |
Cказали cпасибо: | КОЛЕСИК (03.05.2023) |
Скажи форуму спасибо :))
|
|
04.09.2022, 20:57 | #2 |
|
|
__________________
Нyundai Santa Fe\2.2 CRDi\автомат\7місць\2012р.в. |
|
05.09.2022, 18:09 | #4 |
Особисто мене бісить те що у різних фільтрів хюндай кіа різна різьба під датчик води, в мене на бувшому туксоні 2008 р 2 диз фільтр Бош з різьбою м12 крок 1,25 а на санті 2,2 197 2011 рв фільтр Бош з різьбою м10 крок1,5 залишалось два абсолютно нових фільтра від туксона і вимушений був продати за безцінь аби не валялися в гаражі .Використовую фільтри Бош тільки тому що мій товариш має СТО "Бош-сервіс" і в них продукція оригінальна бошівська . Ціни вдвічі, а то і втричі дешевші від оригіналу або "мехлє"міняю фільтри я разом з заміною мастила (7,5-8 тис).
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 03.05.2023 в 12:28. |
|
05.09.2022, 18:13 | #5 |
Так, дійсно, БОШівські аналоги дешевше. Але як для паливного неможна економити, оновлені оригінальні це те що лікар прописав
Я наприклад економлю на повітряних фільтрах, та кондиціюванні, беру дешевші але перевірені якісні. А масляний як не дивно то Mahle, він дешевше аніж тей самий в коробці від Hyundai/Kia |
|
Последний раз редактировалось AndyS; 05.09.2022 в 18:15. |
|
Cказали cпасибо: | КОЛЕСИК (05.09.2022) |
05.09.2022, 18:24 | #6 | |||||||||||||||||||||||
Ну я ж не купую фільтр за 250 гр це перше друге те що мій туксон відкатав 9 років на бошівських фільтрах і санта вже Дякувати Богу 5 рік катається до того ж я частіше їх міняю і в мене ні разу не було проблем з запуском чи паливною системо. також я ЗАВЖДИ промиваю "прокачую" новий фільтр в санті 2011 року це взагалі елементарна операція в блоку підкапотних запобіжників є спец-контакт подавши на який 12 в насос вмикається напряму і можна спочатку просто прокачати фільтр (аби вся ворса яка теоретично може бути в новому фільтрі) вимилась а потім підключивши паливопроводи прокачати повітря аж поки в паливному баку не перестане булькати! і тоді дизель запускається з півоберта! Хоча мушу визнати що оригінал особливо як що це справжній оригінал завжди в пріоритеті!! |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 03.05.2023 в 12:25. |
||||||||||||||||||||||||
01.05.2023, 21:09 | #8 |
Це точно, особливо з нашим пальним, паливну систему значно дорожче ремонтувати ніж поставити нормальні фільтра які значно збільшать термін експлуатації |
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|