| 
	|||||||
| Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Всім привіт! Така ситуація заглох автомобіль і перестав заводитись. Під час перевірки визначили що перескочив ремінь на декілька зубів на санті 2.2 cdti 08 рік. В результаті зламалися рокера .  
		
		
		
		
Замінив їх на нові, так як компресія була то подумав що клапана в нормі, тому прийняв рішення збирати все і пробувати завести двигун. машинка завелася без проблем сходу. Проїхав 40км і автомобіль заглох знову і знову не заводиться. Першим ділом подивився ременя і побачив що він знову перескочив. Але на цей раз рокера цілі! Я розумію що найкращим способом визначення кореня проблеми це розібрати повністю все! але можливо хтось тут стикався з такою проблемою. То цікаво було почути історію вирішення!  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Ремень может проскочить только если нет натяжки или присутствует значительная выработка шестерен 
		
		
		
		
Или как вариант неправильный ремень - форма зуба не соответствует форме на шестерне  | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85.  
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Метки | 
| d4eb, грм, коромисло, рокери | 
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
		
  | 
	
		 |