|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
05.12.2020, 20:27 | #1 |
2,4 gdi 2017 EGR есть или нет?
Помню на дизели - почистишь клапан и машинка летает. Есть ли на 2,4 gdi такой? Где искать? Гугл не помог. Причина поиска - пробег 100 тыс, машина существенно потеряла в динамике. Мотор крутится до 3000 для переключения на следующую передачу акпп. Померил компрессию -13,5 везде, свечи чистые, масло жрет за 5000 где то 1,5 литра. Поршня немного в нагаре по краям. Подозреваю нужна раскоксовка ( буду благодарен за инфу как лучше ее провести), лезть в мотор не хочется...так же подозреваю что впуск в нагаре, но снимать голову для чистки пока не готов...
|
|
Скажи форуму спасибо :))
|
|
05.12.2020, 21:00 | #2 |
З того що можеш зробити сам то це почистити дросельну заслонку, все інше то до фахівців так як в двигуна прямий вприск то буде і нагар, також в цих моторах все ще немає гідрокомпенсаторів на клапанах тому кожні 100 тис потрібно їх регулювати, також може вийти з ладу або некоректно працювати електрофазорегулятор (Dual CVVT) на впуску, надіюсь мастило заливаєш якісне бо ці мотори капризні до змазки як що пливають обороти на холостих то це зазвичай дросельна заслонка.
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
06.12.2020, 01:08 | #4 | |||||||||||||||||||||||
Фазіки кинуть чек, коли вже буде торба). Можна подивитись сканером, зазвичай є поточне і потрібне положення, якщо не хочете, але це треба, регулювати клапана, то мотортестером можна перевірити їх "регулювання" , при яких кутах закриваються і відкриваються. Але клапана, якщо прописано регулювати, так буде дешевше, як показує практика. Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram 0981575375 |
||||||||||||||||||||||||
Cказали cпасибо: | Адвокат (06.12.2020) |
06.12.2020, 13:59 | #5 | |||||||||||||||||||||||
клапана "ЄГР" на твоєму моторі немає. почитай ось ТУТ про історію створення твого двигуна , із корейської лінійки 2,4 саме модифікація така як в тебе являється одною з самих вдалих, звісно при нормальній експлуатації і своєчасному грамотному обслуговувані. |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 06.12.2020 в 14:13. |
||||||||||||||||||||||||
07.12.2020, 00:14 | #7 | |||||||||||||||||||||||
Треба ГБО глянути, можливо суміш збіднена. І те що Ви дивились сканером на наявність помилок, то все добре) Помилка вилазить, коли сталася халепа, треба аналізувати параметри і при відхиленні від норми ( а чек ще не буде горіти) вживати заходів. Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram 0981575375 |
||||||||||||||||||||||||
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|