|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
14.07.2020, 14:39 | #1 |
Удаление сажевого фильтра и катализатора
Подскажите может кто сталкивался с такой ситуацией. Удалил сажевий фильтр и катализатор, заглушил ЕГР и появился неприятного запаха серо синий дым. До этого авто не дымел не дергался все было нормально.
Кто знает куда смотреть что крутить. Завтра еду на обнову прошивки для програмного отключения этих деталей.За совет заранее БЛАГОДАРЕН. |
|
Скажи форуму спасибо :))
|
|
14.07.2020, 17:13 | #2 |
Я не знаю що тобі сказати, я взагалі не знаю хто ти, і що ти тут робиш можливо тому що я не екстрасенс і не можу бачити яке в тебе авто який двигун якого року машина і який пробіг ! Невже так важко заповнити профіль? Щоб дати більш менш пристойну відповідь, або пораду нам потрібні хоча б якісь данні а так; "в мене дим допоможіть"
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
Cказали cпасибо: | Андрей В (14.07.2020) |
15.07.2020, 14:12 | #4 |
О! це вже щось! Судячи з всього в тебе 2,2 дизель 150 кс хоча в 2009 р в зустрічаються і 197 кс але дуже рідко! то що тобі сказати синьо сірий дим може вказувати як на зношеність поршневої групи так і на потрапляння масла в вихлоп після турбіни зазвичай як в першому випадку так і в другому після прогріву дим або геть зникає або його стає набагато менше , Запах вихлопу це потрапляння незгорівшого палива в вихлоп і масла через кільця турбіни. 2009 рік машині 11 років я б все ж спершу перевірив компресію і зробив діагностику турбіні також потрібно перевірити роботу форсунок також потрібно перевірити свічки "накалу" як що вони не працюють то в осінньо- зимовий період до прогріву двигун буде працювати нерівно (свічки не тільки прогрівають камеру перед пуском двигуна свічки також супроводжують роботу двигуна ще якийсь час до повного прогріву тому вони мають бути справними!) Після перевірки всього "заліза" і "механіки" можна лізти до мізків . Як що відглушили ЕГР і вибили кат то потрібно програмно налаштувати роботу двигуна але тільки після ревізії всього "заліза" я б зробив саме так .
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
15.07.2020, 15:27 | #5 |
Добрый день. Проверил практически всё комп.диагностика(форсунки, наддув, давление топлива в рейке), свечи накала, все нормально. Сегодня отвез машину на прошивку блока управления. Может поможет. И на выходных почищу полностью впуск. Посмотрим что получиться. ПО результатам напишу.
|
|
Cказали cпасибо: | КОЛЕСИК (15.07.2020) |
15.07.2020, 17:29 | #6 |
Стосовно ЕГР то тут як то кажуть питання релігії я і на туксоні (двигун майже такий як в тебе тільки дефорсований і турбінка простенька ) глушив ЕГР потім відкривав знову і на санті теж пробував глушити ,в результаті окрім "джекі-чана" ніяких позитивних змін тож поставив все на свої місця зняв повністю колектор впуску і дросельну заслонку, все вимив вичистив як у пса яйці і поставив все на місце, А і ще, розхід що на туксоні що на санті із заглушеним ЕГР підіймався від 0,5 л до 1,0 л так що, май на увазі. Удачі і хай все запрацює як треба!
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
16.07.2020, 11:30 | #7 |
Вчера забрал авто с прошивки все работает просто супер.Дымить вообще перестала, запаха выхлопа нет, чек не горит.проехал пока не много около 20 км. на педаль сильно не жал но чувствуется едет по другому мощнее.Делал в Одессе КИА центр. кому интересно дам номер телефона програмиста.
|
|
Cказали cпасибо: | КОЛЕСИК (16.07.2020) |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|