|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
30.12.2019, 23:37 | #1 |
Оновлення Stag 200 gofast
Доброго часу доби. Сьогодні оновив прошивку блоку керування ГБО через програму Stag 200 Easy 0.27.0.9640 встановив версію програмного забезпечення Easy_v1_3_4_2019-03-29.nfp. Після встановлення оновлення авто стало їхати жвавіше, але після скидання педалі газу чую звук спрацювання електромагнітного клапана в районі редуктора. Крім цього ніяких змін, все працює штатно. ГБО не вимикається, помилок в блоці керування ГБО немає. Хто що скаже? Може хтось має зміни, які принесла ця прошивка? До цього неодноразово оновлювався, проблем не було. На бензині працює штатно. Чи це ручки в мене кривенькі чи прошивка така?
Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk |
|
__________________
Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram 0981575375 |
|
Скажи форуму спасибо :))
|
|
01.01.2020, 20:57 | #2 |
Fly17, не обращайте внимания
При сбросе идёт торможение двигателем - форсунки отключены, то есть сигнал равен 0. Электроника понимает что нет потребления и отключает электроклапан. Ну как-то так, как смог доступно объяснить |
|
__________________
Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85. |
|
05.01.2020, 00:45 | #3 |
Після клацання, яке мене дістало, вирішив ще раз подивитись у мізки ГБО. МАП почав показувати тиск на ХХ більше 0.4. Стояв PS-02, замінив на PS 04. Авто запрацювало як треба, навіть тис в редукторі за показаннями впав до 1.05. Мабуть старий МАП повільно вмирав. І кажуть, що PS-02 вже давно не випускають і все, що продають, то Китай. Оновився до крайньої версії все гуд, авто поїхало.Почав зводити карти і щось виходить не так як книжка пише. Їздив до різних спеців, в тому числі і тих, які мені радили тут на форумі, але настоювали так, що криві в кінці не сходились, з їх слів так і має бути( . Зараз з картою щось не те, мені так здається. Форсунки omvl, редуктор Аляска двигун 1.4 акцент RB.фільтра міняв тисяч 5 назад. Стоїть фільтр відстійник. Винуватець проблем, газова карта, яка в мене виникає занепокоєння і новий МАП на фото.
Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk |
|
__________________
Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram 0981575375 |
|
05.01.2020, 14:48 | #4 |
Fly17, почему питание 13 вольт?
Плохой контакт или неисправен генератор Разряжение в коллекторе завышено для данного авто - норма 0.27 - 035 Проверьте зазоры клапанов Множитель не должен превышать 1.6 - в вашем варианте 2.0 и смесь при этом бедноватая, при высоких нагрузках форсунки просто зависают в открытом состоянии. В идеале разбег между впрыском бензина и газа должен составлять 1 мс и график коррекции должен быть либо ровным либо слегка опущенным, в вашем случае график уходит в небо - это не правильно Лечится увеличением отверстий в дюзах форсунок |
|
__________________
Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85. |
|
Cказали cпасибо: | Fly17 (05.01.2020) |
05.01.2020, 19:49 | #5 |
Клапана регулювали 20 000 тис назад, 13 вольт вентилятор радіатора працював . Форсунки літом розсвердлювали спеціалісти. Графіки розходились і газовий в кінці був нижчий(. Спробую завантажити сьогоднішнє відео в русі. Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk |
|
__________________
Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram 0981575375 |
|
05.01.2020, 21:36 | #6 |
Я вам указал явные проблемы, в ответ вы мне что-то доказываете. Зачем?
13.5 это мало и вентилятор не может давать столь существенную просадку |
|
__________________
Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85. Последний раз редактировалось ЮРА; 05.01.2020 в 21:38. |
|
05.01.2020, 23:42 | #7 | |||||||||||||||||||||||
Я нічого не доказую. Скільки повинно бути з навантаженням на ХХ? Під час руху світло та пічка на ГБО приходить десь 13.8, це нормально? Якщо ні, то скільки нормально як на Вас? Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram 0981575375 Последний раз редактировалось Fly17; 05.01.2020 в 23:46. |
||||||||||||||||||||||||
06.01.2020, 09:15 | #8 |
Напряжение не должно быть ниже 13.3 при полной нагрузке - иначе идёт разряд.
Для блока гбо чтоб адекватно работать достаточно 12 вольт. |
|
__________________
Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85. |
|
10.01.2020, 21:29 | #9 |
Температура впала нижче нуля, почав знову загорятися CHECK. З'їздив до майстра, розсвердлили люди до 2.4 мм, але результатом не задоволений, множитель не такий, як книжка пише. При автокалібровці показує програма, що люди завеликі. Чек не загоряється, поки що при надмірних навантаження ( пробував моделювати ті умови при яких вискакувало, спробуємо це зробити на холодну після перемикання на газ. Перевірити клапана? Двигун працює рівнень, на бензині проблем немає, машина Ракета. Зараз і не газу ніби нічого, і середня витрата по прикладній дошці впала ( знаю, що треба заправитись до повного і тоді все покаже), але множитель не той чи майстер не той чи я багато хочу. Може форсунки чи редуктор просяться у смітник?
Отчёт стоп-кадра, созданный Torque ========================================================= VIN код автомобиля:Не присутствует ПроизводительНеизвестно ID калибровки ECUGRBRB44CFS3-5000 Информация стоп-кадра: ------------------ Fuel Status = 0 byte Нагрузка двигателя = 50,588 % Температура охлаждающей жидкости = 84 °C Кратковременная балансировка топлива Банк 1 = -21,094 % Долговременная балансировка топлива* Банк 1 = -24,219 % Давление во впускном коллекторе = 70 kpa Обороты двигателя об/мин = 2*285 rpm Скорость (OBD) = 56 km/h Угол опережения зажигания = 32 ° Температура воздуха на впуске = 12 °C Положение дроссельной заслонки = 20 % Время работы после запуска двигателя = 530 s Атмосферное давление (от авто) = 99 kpa Напряжение (с ЭБУ) = 14,338 V Нагрузка двигателя (абсолютная) = 48,235 % Заданное эквивалентное соотношение(Лямбда) = 1 Относительное положение дроссельной заслонки = 9,412 % Температура окружающего воздуха = -2 °C конец отчёта. * Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk |
|
__________________
Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram 0981575375 |
|
10.01.2020, 21:51 | #10 |
У вас краткая и длинная поправка по топливу за минус 20% - предел 25% в обе стороны до появления ошибки
Исходя с вашего графика при дюзах в 2.4 мм, он должен быть на 1 у вас он стремится вверх, либо форсунки устали, либо провал давления, надо смотреть работу на ходу Клапана наверняка нет Скорее всего что-то делаете не так - на таком комплекте гбо должно работать |
|
__________________
Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85. |
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|