|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
Скажи форуму спасибо :))
|
|
22.07.2019, 08:03 | #22 |
|
|
22.07.2019, 13:38 | #23 |
І так,підняли сьогодні машинку.
Виявлено наступне,розслоївся (сайленблок чи як правильно назвати?) підвісний кардана.І задній сайлендбдок заднього редуктора. Зі слів майстра це також може давати пінкі під зад. Мало віриться мені але всеодно замінити потрібно,бісить коли щось не по феншую) Далі буде...відпишу |
|
22.07.2019, 18:32 | #24 |
Найперше що потрібно зробити це відключити муфту П/П від живлення там на ній фішка , роз'єднуєш і пробуєш їхати як що все норм то це глюки в управлінні муфтою (резина в тебе однакова зад-перед) бо як що різна то ЄСП може некоректно працювати і підключати -відключати задній міст.
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
23.07.2019, 08:57 | #25 |
Ґума різна,всі чотири 235/60/р16 але перід і зад відрізняються маркою і малюнком протектора. Пробував включати примусово кнопкою 4wd,пінки при збавлені швидкості до 7-10км в годину пропали,але при зупинці на нейтральній після руху наприклад світлофор,є легкий резонанс на кузов в салоні відчувається особливо на рулі)при виключені 4wd є удар в задку(розчеплення моста?) При виключені зновусь появляються пінки при зниженні швидкості 7-10км. На рахунок коліс дякую за пораду(вже не з одним розмовляв)ваші поради підтверджуються. Машинка в україні недавно,пробіг 150.за кордоном мало їздила от і сальники і все що повязано з ґумовими елементами ходової сипеться,видно не озброїним оком що від старості розтріскані. Приймаю любі поради на що звертати увагу і т д. Дякую |
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Вопрос по полному приводу. | seldons | Ходовая, трансмиссия и пр. | 8 | 04.10.2011 12:17 |
Пробки на дорогах з приводу ремонтом доріг | Voldemar | Киев | 0 | 17.03.2009 16:48 |
|
|