|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
29.04.2019, 22:58 | #1 |
Подскажите по сайлентблокам рычага подвески
Подскажите по сайлентблокам рычага подвески.Какой фирмы взять CTR, NIPPARTS или ONNURI. Поделитесь может уже кто то испытал на практике.Всем откликнувшимся спасибо.
|
|
Скажи форуму спасибо :))
|
|
30.04.2019, 12:51 | #4 |
Я купив свою (Santa Fe 2.2D AT Top Navi 2011рв) в 2017 році коли заскрипіла страшним скрипом передня ліва шарова то я відразу купив оригінал і замінив обидві . Тепер по суті , оригінал йде без стопорного кільця ,а це не дуже добре наприклад в мене одне стопорне було надщерблене і тому мудак робивший заміну до мене прихватив для гарантії трьома точками напівавтоматичної зварки! Звісно я купив потім нові стопорні кільця все встановив на місця перевіривши стан сайлентблоків зробив висновок що скоро потрібна буде заміна ,також правий ричаг потовчений молотком ,тому вирішив купити нові ричаги і згодом все замінити віцдразу (купив СТR по 1405 і 1428 за шт думаю під осінь поміняю ,також купив відразу стійки стабалазатора також CTR ) . Справа ще в тому що коли міняти по одинці то звісно самі запчастини дешевші але це працює тільки коли міняєш сам а коли на СТО то кожен візит на СТО з'їдають всю економію, а ще економія часу .
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
30.04.2019, 20:01 | #5 |
Николай я стойки стабалазатора тоже взял CTR,как определить где низ ,где верх стойки.Где левая-правая нашёл по надписи на самой стойке.Я так думаю где надпись там и верх??? По замене саленблоков рычагов я не думал что будет такой гемор.Только путём распила можно выбить старый,по другому не получается,а пресовать ещё больший гемор,пресс 10 тонн отдыхает,и отказывается пресовать.Забил молотом с помощью какой то матери...
.Кто как менял,поделитесь опытом... Да а самое не приятное то что после замены на переднем левом рычаге заднего саленблока,был оборван,стук так и не прошёл,хотя стал меньше(перед этим поменял там опору) |
|
Последний раз редактировалось Nikas; 30.04.2019 в 20:04. |
|
30.04.2019, 21:40 | #6 |
Стійки стабілізатора дійсно йдуть "ліві" і "праві" ,а от "низу" і "верху" в них як такого немає бо шарніри однакові і по розмірам і по різьбі тому як поставив так і правильно!!! а переплутати ліву і праву не вийде вони просто не встануть не в свою сторону! Тепер по сайлентблокам, дійсно випресувати цілий старий сайлентблок рідко кому вдається (та і навіщо??) тому як правило висвердлюють резину потім розрізають (без фанатизму!!) ножівкою по металу наружну обойму і з допомогою маленького зубила накшталт великої викрутки вибивається обойма ,Перед запресовуванням нового сайлентблока "гніздо " потрібно добре очистити наждачною бумагою і легеньоко змастити літолом або графітною змазкою !! Дуже важливо правильно встанолвити "великий" сайлентблок!! він ставиться під 45 грд до осі (вісь в данному випадку це лінія проведена по центру великого ("таблетка")сайлентблока і малого ,також потрібно правильно розвернути перемичку сайлента !!тільки тоді він буде правильно працювати!!тому перед випресовуванням зробіть мітки як і що стояло !! в кого машина з рук то порийте інтернет бо не факт що хтось до вас поставив все правильно!! ну а те що зажимати болти сайлетблоків потрібно в "транспортному положенні" думаю не варто розказувати,доречі таблетку можна зажимати будь в якому положенні .
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 30.04.2019 в 21:49. |
|
Cказали cпасибо: | Nikas (01.05.2019) |
01.05.2019, 14:21 | #9 |
Так це втулка стабілізатора переднього діаметр 25.8мм аналог 548133К200
По твоєму вінкоду СТР взагалі не пробивається і діаметр в тебе 26,8мм 548133К100 візьми оригінал зайди на "АВТОПРО" там є ще твій аналог 548134Н000 26,5мм передні втулки від 60-120 гр/шт вважається нормальною ціною є також поліуретан ходять довше але скриплять!!! щоб замінити передні втулки потрібен карданчик і подовжувач близько 800-900 мм тоді з моторного відсіка ти без проблем поміняєш праву втулку з лівою гемору дещо більше ,але маючи трищотки карданчики і потрібні головки все можна замінити самому (втулки в нас розрізні!!!) І да,! заповни нормально профіль!! а то інкогніто якийсь |
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 01.05.2019 в 14:23. |
|
01.05.2019, 15:53 | #10 |
А почему же мне выбило CVKH84 на https://www.autoklad.ua на мою HYUNDAI SANTA FÉ II (CM) 2.2 CRDi 4x4 2012год ?? Может чего сам напутал?? Я нашёл её под названием Сайлентблок CTR CVKH84
|
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|