Дуже часто причиною тарахкотіння супортів є не люфт направляючих супортів ,а підклинювання самого поршня супортів,!!!Зробити потрібно слідуюче: обдути стислим повітрям пильник супорта і весь супорт само собою, на відкрученому супорті і знятому з гальмівного диска (гальмівний шланг приєднаний!!,колодки зняті) потрібно вставити замість колодок дерев'яний брусок товщиною близько 35 мм потім потрібно декілька разів (без фанатизму!) понатискати на гальма поршень при цих маніпуляціях вийде з супорта міліметрів на 15-20.і впреться в брусок ,(брусок потрібен аби з дуру не видавити весь поршень!!) потім потрібно акуратно піддіти пильник і оголити поршень як що є незначні сліди корозії (зазвичай в нижній зоні поршня) то нульовочкою проходимо по поршню потім насухо протигаємо чистою ганчіркою потім змазуємо поршень спеціальною змазкою (я використовую TRW PFG110 25гр) білий тюбик з червоним написом TRW) ця змазка спеціальна тому що вона має бути :термостійкою,"товаришувати" з гумою пильників і саме головне "товаришувати" з гальмівною рідиною!!) після всіх операцій струбциною задавлюємо супорт на місце (я роблю потім декілька ходів видавлювання задавлювання) змазуємо тією ж змазкою направляючі супорта і збираємо все назад
PS як що на поршні сильна корозія то однозначна заміна!! самого поршня а також ущільнюючого кільця і пильника.
|