|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
|
Опции темы |
21.11.2016, 11:50 | #1 |
Santa fe 2008 2.2D Незаводиться на холодно помилка ДПКВ
Всім привіт!!! Проблема почалась минулого року.На ходу заглох автомобіль.Після спроби завести, автомобіль не заводився,висвітився Check.Через 15-20хв.авто завелось.
Сканування показало помилку ДПКВ.Заміна ДПКВ дала позитивний результат і проблема НІБИ вирішилась.Машина заводилась,але зранку чуть гірше.Пройшов рік.Зранку заводилась все гірше і гірше, приходилось довго крутити стартером,вкінці-кінців не завелась,загорівся Check і знову помилка ДПКВ. Міняю знову датчик.Завелась миттево.Але недовго -3 дня.І знову таж-сама помилка ДПКВ.Тримаючи два датчика в руках завіз їх електрику.Вердикт-датчики справні.На старому датчику на виступі кріплення зняв 0,5мм і посадив датчик чуть глибше ,авто завелось на минулорічному датчику??? Але проблема не вичерпана ,зранку всерівно заводиться гірше і гірше.Можливо хтось з форумчан зустрічався з такою проблемою help please. |
|
Скажи форуму спасибо :))
|
|
21.11.2016, 19:58 | #4 |
Існує підозра на герметичність паливної системи,але дизеліст продіагностува що тиск на форсунках підчас роботи стартера в нормі.
Що його насторожило так те-що,підчас старту сканер бачить показник оборотів першого поршня,а трьох остальних небачить взагалі. Сьогодня авто завелось після тривалого старту Check незасвітився,цілий день заводиться добре.Не покидає думка про завоздушку системи за ніч, тому-що,так виглядає що чим довше стоїть ,тим гірше заводиться(я про авто:^)З осторогою чекаю ранку,незнаю як заведеться завтра? Наперед дякую за корисні поради!!! |
|
21.11.2016, 21:43 | #5 |
попробуй зранку не крутити стартер, а декiлька раз ввiмкнути-вимкнути запалення без стартеру. повинен прокачати насос. якщо зразу заведеться пiсля цього- значить недостатнiй тиск в паливнiй системi.
|
|
22.11.2016, 17:28 | #7 |
вот-вот. раз так - посмотреть фильтр под капотом и в баке должен быть фильтр. его глянуть. Насосы дают давление (на дизеле ведь их два?)? по идее - раз в системе появляется воздух - есть свищ. визуальный осмотр топливопроводов подтеканий не выявил?
|
|
22.11.2016, 19:37 | #8 |
Як що після заміни датчика двигун миттєво завівся то причина всеж таки в датчику але власне що таке датчик ??хто в темі ті зрозуміють ,я до того ,шо причина може бути досить банальна щось із проводкою що йде до датчика ,можливо десь надлом всередині проводів ,можливо в самій фішці проблема можливо контакти окислились, і коли проводиться заміна датчика то саме собою знімається фішка і переміщуються проводи і контакт тимчасово відновлюється.
|
|
Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 23.11.2016 в 13:43. |
|
23.11.2016, 12:57 | #10 |
вопрос решаемый после правильного анализа неисправности. Тут только догадки. Топливная не причем.
|
|
__________________
АНАЛИТИЧЕСКАЯ ДИАГНОСТИКА. 044-592-26-65, 050-5549436, 063-8590770 http://www.smal.kiev.ua/ |
|
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Продам Santa Fe 2008 | Гаррик | Продам | 0 | 23.06.2011 06:53 |
Холодно в салоне (дизель) | NimnuL | Отзывы, тесты, обзоры, советы | 57 | 28.01.2011 12:19 |
Холодно... | hren | Ходовая, трансмиссия и пр. | 0 | 10.09.2010 19:15 |
Холодно в салоне (дизель) | NimnuL | Кузов и салон | 0 | 25.01.2010 11:08 |
Холодно | Dinik | Двигатель и питание | 3 | 11.12.2008 16:54 |
|
|