|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы |
18.06.2012, 11:24 | #31 |
Re: Б/Ж Accent Чорний 1.5CRDI VGT 14.03.2007, Volander
236 тис. почала стукати рульова рейка (56500-1E500), шуукаю заміну, ціни бачив від 1900 до 4400 грн.
|
|
Cказали cпасибо: | Сергей Ященко (19.06.2012) |
Скажи форуму спасибо :))
|
|
21.07.2012, 12:10 | #32 |
Re: Б/Ж Accent Чорний 1.5CRDI VGT 14.03.2007, Volander
240 тис. Вирішив, що заміна рейки наразі не варіант по грошиках, попробував замінити втулку(60 грн),Номер втулки (56555-1C100) Заміну проводив в гаражі з друзями, відгуки в темі про ремонт рейки, разом замінив 2 стабілізатора (Profit 89грн*2), один вийшов з ладу , а другий прийшлось зрізати при знятті рейки, не відкрутився.
Фактично на днях міняю ще рульову тягу, теж застукала. |
|
Последний раз редактировалось volander; 07.02.2013 в 15:18. Причина: Добавлення номеру втулки для полегшення пошуку ЗП |
|
21.02.2013, 13:50 | #33 |
Re: Б/Ж Accent Чорний 1.5CRDI VGT 14.03.2007, Volander
262 тис. км,!!! перш за все знову ж таки клапан Контролю вприску палива 35120-2A400, знову почав збоїти, перестало заводитись авто час від часу, прийшлося запускати авто з вимкненим датчиком(зняв з нього контакти і авто запустилось), раніше на сервсі коли був пробіг 117 тис. вже його раз замінили, при цьому так як не було заміни - заглушили дві трубки які підходили повркучуючи туди болти .
Наразі клапан замовлено ціна ~ 500 грн. Також замовив нову рульову рейку 56500-1E500 біля 1600 грн (МАНДО), а також сайлентблоки на перед авто(ціна біля 260 грн.), вже бідьше ніж 5 років авто, і з таким пробігом н разу не міняв, хоч на СТО і говорять , що ніби нічого але вирішив не чекати поки вийдуть до кінця з ладу. !!! Подяка Vinsanta за оперативну допомогу з постачанням запчастин та гарні ціни. |
|
Последний раз редактировалось volander; 21.02.2013 в 13:52. |
|
19.04.2013, 20:13 | #34 |
264 000км, заміна переднього лівого підшипника тепер пробуєм skf, 208 грн підшипн.
|
|
06.01.2014, 13:59 | #35 |
На рахунок клапану напевно помилився,мабуть атки точно, після всіх перевірок почав звертати увагу на піктограмку імобелайзеру і побачив, що перестала час від часу появлятися, не лічив, просто виймаю ключ і вставляю знову все працює. |
|
06.01.2014, 14:11 | #36 |
281 тис. Замітив, що почав сідати акумулятор varta silver 70 AH, поставив на зарядку, це 1 акумулятор після заводського, перший прослужив майже 2-3 роки, цей приблизно 3-4 такий же період, авто завжди стояло на дворі, кожен день поїздки на роботу з роботи , і тільки на вихідні довгі поїздики. 2 рази в рік після 2 років від покупки робив підзарядку. Сумніваюсь, що вистачить на довго.
!!!! Також замітив зменшення кількості тосолу, знайшов де почало травити, але , ще не розумію чому, там де входить в пічку два шланги один піджали та натянули , ніби зліз(нижній) тепер те саме з верхнім, маю після різдва розібратись. - - Розібрався, на сервісі зняли хомути протерли нождачкою входи в пічку, наділи знову. все ок. 27,01,2014 -- Придбав новий акумулятор, Bosh silver 70 ah брат старого Varta - 820 грн. |
|
Последний раз редактировалось volander; 27.01.2014 в 22:08. |
|
14.03.2014, 17:57 | #37 |
8 Рік Пішов :)
283 тис. пробіг. Сьогодні 7 років машинці, кузов - в хорошому стані, так є сколи від камінців, є царапини від гілок, є примятість від шкідників, але саме головне тримається та не видно ржавчини, що його зїдає.
Салон, напевно сама головна проблема хто експлуатує кожен день, він ніби сірий але маркий і тяжко чиститься, слідів старого віку не видно, пластмасса жорсткаїї напевне не так бере час, теж добре подолав свій вік та пробіг, правда десь є скрип там де магнітола, але це від ям я його майже локалізував. Сидіння не просиділися не прогнулися, все ок, електроніка як працювала так і працює, але є підозра на окислення контактів в водійській двері, якщо не часто клацати кнопки, то треба їх розшевелити. Двигун ходова - постійно обслуговується тому проблем немає. Економність палива - досі зберігається, скажем так в 5 середню точно вписатись, а на трасі я вписувався в 4 -4.2 в економ режимі, тобто якщо не вбивати двигун економним буде довго. По витратам приблизно авто - 88400 грн або 17400 у.е на 2007 рік.+ 2 тис.у.е на різні опції на той час та банківські і реєстраційні витрати. 98400 паливо (7,5грн/літр.серд.на 7 рок.) =106125 ТО + Рем.компл.+Інші витрати 50300 грн. (тут приблизно) Разом = 156425 грн. без витрат на авто. Епілог авто досі досить добре справляється зі своїм завданням, економити паливо та гроші на обслуговування при щоденних поїздках до роботи, на закупи, на відпочинок ітд., при цьому дає середній комфорт в шумоізоляції та мягкості ходу і високий(порівняно) в плані ніш під різні дрібнички та електрообладнання. Ми виставили його на продаж, є така необхідність, але ніхто з сімї не бачить наразі альтернативи цьому авто в інших доступних моделях, тому можу сказати одне, власникам цих версій, думаю нам повезло з авто. |
|
Cказали cпасибо: | Dato (16.03.2014), Dubis (14.03.2014), NekromaN (17.03.2014), Vicont (15.03.2014), Александр Н. (14.03.2014) |
09.10.2014, 21:43 | #38 |
Заміна свічок розжарювання
~ 290 тис. Заміна свічок рожжарювання, по інструкції з цього форуму, все вірно розписано, хлопцям дякую, Заміна масла, цього разу Zik 55w40 qx, всі фільтри в тому числі й паливний, все міняв сам. ну поки їздить навіть досить добре , залив присадку для очистки форсунок, час від часу заливаю Liqy moly.
|
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Продам Hyundai Accent 1.5 CRDI 2007 чорний | volander | Продам | 2 | 07.03.2014 23:29 |
Двигатель дизельный 2.5 CRDI VGT 170 л.с. (с 2007 года) | Offroad | Двигатель и питание | 3 | 24.05.2013 00:50 |
Accent 1.5CRDi '08 | zvaldemar | Бортовой журнал | 5 | 09.06.2012 21:45 |
Accent 1.5CRDI серебристый | liseko | Бортовой журнал | 13 | 12.06.2010 15:13 |
SDSS - Accent 1.5CRDI | SDSS | Бортовой журнал | 10 | 10.01.2009 23:01 |
|
|