| 
			
			 | 
		#101 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#102 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 А у чому ж тоді виграш при встановленні дисків? Адже вони легші. І наскільки їх (6.5") потрібно зсувати всередину (теоретично), якщо 
 ? На 12мм - думаю не реально.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#103 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			WildCat, для цього існують калькулятори... 
		
		
		
		
А взагалі є правило - виліт зменшується на половину збільшення ширини диску.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#104 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Та тут і без калькулятора зрозуміло, що 
 от я й кажу на 12 мм. А це 6.5x15 ET56.0 і навряд стане.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#106 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Чим менший ET диска, тим більше він буде виступати назовні (або інакше при зменшенні ET вісь диска зсувається назовні). Не плутай мене.   А у даному випадку завдання максимально утопити диск всередину (адже так? - при збільшенні колії збільшується навантаження на підшипники).
		 | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось WildCat; 08.05.2011 в 16:35.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#107 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		
		
			
		
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось romadone; 08.05.2011 в 17:59.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#108 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			romadone, ну так тут зрозуміло, потрібен компроміс - максимально всередину, але так щоб не впертись у гальма. З того що ставив народ можна зробити висновок що 6.5x15 ET45 має стати. Але ж виходить що з одного боку я зменшую масу диску, а з іншого - кажуть що я збільшую навантаження на підшипники через розширення диску. Хоча, може й не буде додаткового навантаження - при однаковому вильоті вісь диска залишається на місці, відповідно центр мас не має зміщуватись, а отже й не буде додаткового навантаження. А от якщо зменшити виліт (для відступу від гальм), тоді центр мас зміщується назовні, і це створить проблеми для підшипника (через більше плече). 
		
		
		
		
Якось так.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#109 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#110 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 В цьому випадку вісь диску зміститься назовні, і, як я розумію, центр ваги зміститься назовні, відповідно збільшиться плече. ![]() (розміри у см, штрихова лінія - вісь, чорне - стандартне колесо, червоне - 15х6.5 ET44, зелене - 15х6.5 ET32)  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| i30 CW | rehsinup | Отзывы, тесты, обзоры, советы | 77 | 10.08.2015 15:52 | 
| Обменяю диски+резина зима R18. Санта фе. На диски+резина R16. | Кастяха | Куплю | 0 | 20.06.2015 17:27 | 
| [Продам] стоковые диски R15 с резиной (лето) и колпаками с I30 new | baccara | Продам | 2 | 29.10.2014 20:23 | 
| [Продам] Оригинальные штампованые диски R15 на i30 | BuTaJIuK | Продам | 0 | 16.03.2013 09:22 | 
| i30 | nevidimka | Отзывы, тесты, обзоры, советы | 0 | 23.10.2008 14:17 | 
		
  | 
	
		 |