![]() |
#1 |
![]()
ітак пройшов був ТО 30 000км на сервісі Вест моторс
залишив машину..так як по роботі дали іншу то по роботі їздив десь до 17 годин залишив же її десь в 9 ранку. позвонили по телефону сказали міняти передні колодки....лоханувся...був трошки іншим дуже зайнятим согласився... ітого заміна масла фільтра масляного, топлівного, повітряного і фільтра салону, + заміна передніх колодок і все....ітого майже 2000 грн..і майже робочий день... приїхав забирати машину спішив забрав.. поставив на роботі...ввечері забирати машину кручу стартером не заводиться...ще раз кручу...секунд 5 крутить потім схвачує... іду тихенько дизель гріється довго більше 2000 оборотів не кручу. вранці заводити а роботу та сама фігня з 2гого разу після 10 секунд крутіння заводиться...прогріваю..прогріла..їду на роботу....плететься передімною жигуль деб 30 км...думаю обжену...2 передача газу дав....вона неохотно набирає обороти...і о чудо..коли я оказуюсь на встречній полосі і стрелка тахометра заходить за 2000 оборотів.....газ перестає откликаться і капец....машина аж присідає.....я по тормозам і назад за жигуль.....кароч проснувся дуже бистро ![]() їду на сервіс.... провожу там вже пів дня з 9 ранку і десь до 13 години....оказуєтсья рішили нахімічить....кароч наколхозили....при мені ще разок..потім поміняли топлівний фільтр..2 раза..завелась і поїхала..нормально тепер вже.. я баран...як приймав машину на уровень масла не подивився.... сьогодні вранці достаю щуп.....а там вуаля....рівень масла дес ще на половину вище максимума....їду на СТО, кажу шо така фігня.... з мене роблять такого собі дурачка....кажуть заглуши мотор достають щуп...і там якраз чуть нижче максимума..кажутьь он норма....машина ще 2 хвилини стоїть достає щуп...і там те саме норма....завтра вранці провірю ще раз..саме вранці коли машина постоїть, мені знаомі механіки кажуть шо я...самі знаєете хто і шо щуп провіряється на холодній машині зранку... що в такому випадку робити...бо чесно кажучи цей сервіс взагалі е подобається..уже 3 ТО і мені поміняли масло по схемі -1ТО SHEL 2ТО ESSO 3 ТО ZIC(шо за масл о хз..якесь китайське), нікои расходнікі старі не залишають....остатки масла теж....притому що передімною робив ТО знаомий на тушкані там само так йому все щробили поміняли масло на мобіл, і залишили остаток...чому така дискримінація не розумію.. що порадите з рівнем масла? |
|
![]() |
![]() |
![]() Скажи форуму спасибо :))
|
|
![]() |
#2 |
![]()
Рівень масла перевіряється таки на прогрітій машині хвилин через 5 після зупинки двигуна.
А те, що різні масла ллють, то повний безлад-мені вже 2 роки ллють одне і те ж. |
|
Последний раз редактировалось MIK; 18.02.2010 в 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
|
__________________
... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
А не проще поменять СТО? масло сам покупаю,меняют без проблем.Наши сервисмены умеют набокопорить а потом свалить на тебя а вдруг чего то дай деняжку.
|
|
__________________
Тише едешь, больше ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Цитата із мануала (стор.8, розділ 6):
Перед перевіркою рівня оливи прогрійте двигун до нормальної температури. Запаркуйте автомобіль на рівній поверхні. Вимкніть двигун.Зачекайте 5 хвилин, витягніть щуп, витріть його, вставте та витягніть знову. Рівень масла повинен проходити між верхньою (FULL) та нижньою (LOW) позначками. ![]() Дальше ехать нельзя, там обрыв. Но вам туда можно!!! (Из современного русского юмора). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
__________________
Подскажу где живёт дядя Гугель.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||||||||||||||||||
![]()
для этого на щупах есть отметки горячее-холодное это на коробке для двигателя - чем больше времени стекает в картер, тем точнее ессно через 20-30 минут на горячем (уже теплом) будет равно, как через сутки выключенной - это по щупу главное - НЕ сразу после выключения зажигания |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Подскажу где живёт дядя Гугель.... |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
|
|