 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
Тот же Мочанов в 2008 году тестировал Акцент дизель и лошил его. |
|
 |
|
 |
|
Ще раз передивився цей випуск про акцент. Ось деякі цитати ведучих коли вони говорять про те в чому, можливо, вони розуміються
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
"Для меня Hyundai всегда стоял особняком в стройном ряду корейских машин потому, что единственный кореец, который не боялся выступать в мировом чемпионате по ралли. Плюс появления в WRC в том, что ты обязан освоить технологии, позволяющие бороться с грандами и хочеш или не хочеш, а спорт ради спорта - такой ерундой никто не занимаеться, все это потом приходит на конвеер, появляеться не только гордость от того, что твоя машина носиться где-то в Новой Зеландии, Аргентине или по убийственным трассам ралли Акрополиса. Если он чтото может там, то он должен быть способен делать это здесь. |
|
 |
|
 |
|
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
Один з виразних плюсів цього авто є двигун. 1,5 літра, турбіна, з цим двигуном Ви можете бути спокійні за будь-яких умов їзди. З величезним запасом тяги, мало споживає солярки, 7-8 літрів, і загалом маючи його в прикупі, можете розраховувати, що Вам будуть заздрити як мінімум |
|
 |
|
 |
|
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
Я прогнал ее по нашим тестовым дорогам и, поверьте мне, Hyundai Accent отрабатывает неровности дороги на зависть некоторым европейским автомобилям, причем в комплексе все работает очень даже неплохо. |
|
 |
|
 |
|
А філософські пасажі про те що і скільки має коштувати, як виглядає, салон скучний, тюнінговану Ладу Калину, звучась швидше як придирки старого єврея. Тому чесно кажучи, я б сказав що це більше позитивний оглад ніж негативний. Більше того, тоді коли я його купував, він мені коштував 10000 доларів з оформленням (75900/8 + оформлення).
Тут мова йде не про вартість, а про якості самої машини. Якщо на базі якоїсь моделі починають будувати ралійні агрегати, то певні напрацювання можуть попасти і на конвеєр до цивільної версії. Тут не важлива конкретна модель (у форда в минулому це була ескорт, фієста, декілька років тому базою став фокус), а саме участь виробника. Жаль, що Hyundai поки що нічого такого не показав.
А та ж Шкода, навпаки, зараз повернулася в ралійний спорт. Фабія і до того мала адекватну керованість, а зараз досвід ралійної команди, якщо на це буде воля керівництва і гроші, додасть у надійності, матиме відкатаний повний привід і т.д.