![]() |
#1 |
![]()
Добрый день, подскажите пожалуйста новичку в технической части автомобиля.
Я вычитал что в АКПП можно сделать поную замену масла путем выталкивания новым старого масла. Действительно ли это так? Потому как оф сервис говорит что рекомендовано только частичная замена масла. Заранее благодарю за ответы. |
|
![]() |
![]() |
![]() Скажи форуму спасибо :))
|
|
![]() |
#2 |
![]()
Действительно это так
|
|
__________________
Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Що до повної або часткової заміни мастила досі ведуться суперечки! З першого погляду повна заміна - краще часткової!, але не все так просто ,при повній заміні під тиском проганяється все масло і нове дійсно витискає старе але при цьому досить часто підіймається весь бруд всі відкладення на стінках в закутках АКПП і всі вони опиняються в фільтрі який в сучасних коробках аби поміняти потрібно знімати коробку і розбирати її а це досить дорога послуга. посажений фільтр це ще не самий гірший наслідок також можна забити канали гідроблока, а це вже досить серйозна проблема . Як що вам зробили повну заміну мастила і після цього у вас з'явилась вібрація при наборі обертів то фільтр стовідсотково посадили !Тож я притримуюсь думки що на коробках де заміна фільтра пов'язана з розбиранням коробки найбільш ефективна часткова заміна але з деякими умовами по перше мастило має бути таким яке вже залито в коробку по друге цю заміну потрібно робити не тоді коли коробка починає "глючити" а приблизно через 80-100 тис пробігу і потім через кожні 60 тис .процедура досить не хитра і це все можна зробити самому!!.
|
|
__________________
Творіть добро! принаймні спробуйте...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|