| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Ребята, есть просьба о совете.  
		
		
		
		
Санта 12 год, 2.2 дизель приобретена у знакомых, пробег 100 тыс, после покупки поменял масла (двигатель, коробка, мост, "раздатка"), фильтра (топливный, воздушный, салона) В последнее время начал замечать увеличение расхода (комп показывает 15,6-15,9/100 по городу) Обратился к мастеру, подключили ПО - в итоге: при прогретом двигателе расход воздуха по компьютеру 44-55 кг\ч . Ищу причину увеличенного расхода топлива, порядка 15-16 л\км. Грешу на ДМРВ (хотя при разъединении особо ничего не меняется), ЕГР вроде НЕ заклинен (проверял принудительным выключением/пока не лезу), при прогазовке дым не черный, сажевого фильтра нет(изначально). На вторник записался к официалам на диагностику... Может у кого-то была аналогия или кто может подсказать куда обратить внимание Спасибо  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Ну що тобі сказати, перше що я завжди робив на попередніх авто і на санта фе 2,2 197 кс яку експлуатую наразі це при непорозумінні з витратами пального я їздив за місто на кільцеву прогрівав двигун до роб температури і дивився на витрати, майже кожного разу я мав добрий результат заспокоювався і їхав собі і надалі смикатися по місту , але при першій нагоді завжди чистив ЕГР дросельну засувку, впускний колектор і обовязково датчик наддуву, що до ДМРВ то вже декілька раз зустрічав інформацію,що після 120-150 тис км його краще замінити (що я і зробив) промивка не завжди допомагає бо конкретно в нас на 2,2 197 кс ДМРВ дуже ніжний і промиваючи його можна легко вивести з ладу, Ну і звісно причиною можуть бути і форсунки (перевір їх принаймні на "обратку") це можна зробити самому (звісно як що вмієте "крутити гайки")  В мене наразі витрати по місту 11.5 - 12.3 як що довго їздити то витрати падають до 10 - 10,5  траса 6.3 -  7.4  Що до нашого ЕГР то теж рекомендую робити йому ревізію раз на 30-50 тис. при тому він у нас зазвичай не дуже засраний а от підклинює його частенько тому коли знімаєте його то потрібно гарненько його поганяти натискаючи на шатун і стискаючи при цьому пружину і він має САМ! повернутися назад! як що клинить то розрухати його з допомогою "ведешки" потім промити і змастити шток мідною змазкою але залишки змазки видути компресором!
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 06.03.2020 в 21:22.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Метки | 
| дизель, расход, санта фе sants fe | 
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
		
  | 
	
		 |