| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Доброго дня шановне товариство. Прошу вашої допомоги у вирішенні проблеми. У моєї жінки Хундай Акцент 1.4 АКПП 2008 року. В положенні драйв і вижатній педалі тормоз машина продовжує рух. Якщо переключитися в положення паркінг або нейтрал, оберти двигуна взлітають до 7000 об/хв. Якщо двигун заглушити і запустити повторно проблема зникає, але на протязі дня таке відбувається знову. Комп’ютерна діагностика у офіціалів помилок не виявила і вони не знають де шукати проблему. Жінка боїться сідати за кермо майже не керованої машини. Прошу вашої допомоги порадою що це може бути і як її вирішити. Вибачте якщо даний пост розмістив не в тому розділі. Дякую
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось Molfar; 22.03.2018 в 01:14.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
	
		
		
			
			![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()  
		 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			А яка педаль тормоза?? Натиснена і двигун гальма пересилює? Тоді як варіант система не бачить сигналу кінцевика педалі, або регулятор холостого ходу підклинює в одному напрямку і він лише відкривається (взагалі досить часта проблема з регуляторами) при вимкненні запалення ЕБУ його паркує і при перезапуску все приходить в норму.  
		
		
		
		
Положення педалі гальма діагносується сканером, але видно буде лише коли проблема діюча. Регулятор холостого ходу перевіряється відповідним тестером, при потребі рухома частина виводиться з редуктору і все змащується спеціальним мастилом для пластику.  | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Діагностика та ремнот інжекторних авто. Іммобілайзери, одометри, чіптюнінг. тел.O63-3I498II  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  Molfar (21.03.2018)  | 
		
| 
			
			 | 
		#4 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Я також грішу на РХХ. Але мене на офСТО запевнили що РХХ не може розкрутити двигун до 7000об/хв. А я думаю що може, в мене на W124 таке було, почистив РХХ, змастив і все ок.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			попробуйте отключить клапан холостого и без него проехать. какие будут изменения.
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Профессиональная установка, настройка, ремонт ГБО Stag, Zenit, КМЕ . Регулировка тепловых зазоров клапанов. Двигатель - ремонт и обслуживание, замена ГРМ, ходовая часть... установка доп. оборудования. |093.315.58.15 (только viber) | 066.760.04.01| 093.315.58.85.  
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  Molfar (22.03.2018)  | 
		
| 
			
			 | 
		#6 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Дякую, спробую. А при відключеному РХХ двигун запуститься? Недавно на моєму Мерседесі були завищені оберти двигуна, не 7000тис слава Богу, а приблизно 1500 об.хв Проблема була в датчику положення дросельноі заслонки.Замінив і все ок..  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Для 7000 обертів повинна бути відповідна кількість повітря, а вона через закритий дросель не пройде. ЕБКдвигуа ж має понижати значення обертів зменшенням позиціїї регулятора холостого ходу. Но це за умови якщо він справний і відсутні інші чинники, що навпаки будуть відкривати РХХ  
		
		
		
		
  наприклад невірне значення розрідження в впускному колекторі буде відкривати РХХ і оберти ростимуть.Взагалі ремонтувати авто через інтернет - що сексом по телефону займатись )))  | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Діагностика та ремнот інжекторних авто. Іммобілайзери, одометри, чіптюнінг. тел.O63-3I498II  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  Molfar (22.03.2018)  | 
		
| 
			
			 | 
		#8 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Та воно то так, а що робити коли навіть так звані офіціали розвели руками і не знають причини. Я є в Українському Мерседес—Бенц клубі і нашим машинам вже понад 20 років і я вам скажу, що в багатьох випадках різного роду неполадки вирішуються саме через форум.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			"навіть офіціали" - це смішно. Все залежить від спеціаліста. В офіціалів може бути людина, що вміє лише помилки стирати, а поряд в 100 метрах в гаражі дядя Вася чудово орієнтується в принципах роботи матмоделі ЕБК Bosch.
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Діагностика та ремнот інжекторних авто. Іммобілайзери, одометри, чіптюнінг. тел.O63-3I498II  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  ЮРА (22.03.2018)  | 
		
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=_val_;653055]"навіть офіціали" - це смішно. Все залежить від спеціаліста. В офіціалів може бути людина, що вміє лише помилки стирати, а поряд в 100 метрах в гаражі дядя Вася чудово орієнтується в принципах роботи матмоделі ЕБК Bosch.[/QUOTE 
		
		
		
		
Мене цікавила виключно компютерна діагностика....Цікавив як то кажуть діагноз, а як і чим лікувати я знаю і вмію сам...  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
		
  | 
	
		 |