|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
![]() |
|
|
Опции темы |
![]() |
#1 |
![]()
Заміна : фільтри масла, палива, салону, повітряний, масло в двигуні.
Заміна : втулок стабілізатора 2 шт . 54Х2 + 100 грн роб. Тормозні колодки в хорошуму стані - сказали не міняти, втулки поміняв по власному бажанні, були трохи зношені, рекомендували поставити резинки, вирішив замінити. Стійки передні та шарові - в нормі, нічого міняти не треба. Діод на панелі приборів на дальнє світло пробували зняти(випаяти) - не стали, будем вирішувати через гарантію. 1360 грн. |
|
![]() |
![]() |
![]() Скажи форуму спасибо :))
|
|
![]() |
#2 |
![]() ну нормал... а цепь и ролики када нада менять.. вроде ж на 60ти??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
__________________
Картина маслом... Последний раз редактировалось SityD; 20.08.2008 в 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||||||||||||||||||||
![]()
Так це в бензинових "братів" ремінь і роліки ГРМ на 60тис.км міняються, а в дизелях стоїть ланцюг і поки не почне "тарабанити"(хоча в жигулях він навіть підтягувався), з ним робити нічого не потрібно.... А ремінь "генератора і всього іншого" не критичний, тож міняти його можна за бажанням(з огляду на стан), або коли порветься(цей випадок не рекомендую, бо в дорозі важко знайти і замінити, хоча були випадки коли люди зав'язували на його місце шнурки, жіночі колготи і т.д. і так доїзджали до якогось сервісу) ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||||||||||||||||||||
![]()
так нічого міняти не потрібно - рекомендовано на 100 тис. ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||||||||||||||||||||
![]()
Не переймайся за ремінь. Він може і 100000 відкатати, просто виробник дає гарантію 60000км і тоді його треба міняти, щоб "чого не вийшло". Теж саме і з маслом, бо синтетика здатна виходити 25000-30000км, а нам її міняють на 10000-15000км. В цих випадках це правильна перестраховка виробника. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Все-таки стоїть ремінна передача. Ну принаймні я дивився в мене так
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Ремень приводной и ролики с натяжителем менять однозначно!!!
А вдруг ролик уже скоро заклинит? А вдруг ремень уже начал разрушаться изнутри? Сказано на 60.000 менять, значит менять и не выделываться! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Accent 2006-2010-1.4 ТО 120 000 | red | Прохождение ТО | 15 | 19.12.2018 01:30 |
Accent 2006-2010 ТО- 30 000 | red | Прохождение ТО | 237 | 02.03.2018 19:41 |
На Accent 2006-2010 г.в. | Furik13 | Продам | 4 | 09.02.2015 14:22 |
Панель приборов и генератор на акцент 1.5 CRDI (2006-2010) | Dgin527 | Продам | 8 | 07.10.2014 09:36 |
Accent 2006-2010 ТО 45 000 | Plovdiv | Прохождение ТО | 41 | 25.11.2011 21:50 |
|
|